Facet w Aptece

MaxOn Active Opinie, forum

 

MaxOn Active – Opinie forum

Bez recepty? doz

Wprowadzenie leku zawierającego sildenafil na polski rynek jako dostępnego bez recepty to według mnie wydarzenie na skalę przynajmniej europejską. Status dostępności MaxOn Active tabletki (Adamed) może budzić kontrowersje, gdyż substancja aktywna podana doustnie nie działa tylko i wyłącznie na poprawę erekcji ale również oddziaływuje m.in. na układ sercowo-naczyniowy oraz wchodzi w niebezpieczne interakcje z wieloma popularnymi lekami (np. nitrogliceryną, izosorbidem)!

Nie będę zanudzał Was opisem substancji, bo to każdy może przeczytać w ulotce. Ulotka MaxOn Active pdf – kliknij tutaj.  Przy pomocy tego wpisu, pragnę zwrócić uwagę na kilka rzeczy, które powinniście wiedzieć zanim sięgniecie po tabletkę MaxOn Active. opinie

Dla kogo? maxon active forum

MaxOn Active zalecany jest wyłącznie mężczyznom z zaburzeniami erekcji powyżej 18 roku życia. Zresztą stosowanie go u dzieci byłoby lekką przesadą. Zwykle stosowane dawki to 25 mg, 50 mg lub 100  mg, lek stosujemy na godzinę przed planowanym stosunkiem. Aby lek zadziałał, konieczna jest stymulacja seksualna (psychiczna/fizyczna)! Samo zażycie tabletki nie przynosi wzwodu, miejcie na uwadze Panowie, że odpowiednia partnerka i atmosfera to klucz do powodzenia terapii!!

SPRAWDŹ, JAK WYPADA MAXON ACTIVE W MOIM AUTORSKIM ZESTAWIENIU RANKING ŚRODKÓW NA POTENCJĘ – PRZEJDŹ DO RANKINGU

Bezpieczeństwo, zamienniki?

Tak jak wspomniałem wcześniej, lek nie jest obojętny dla naszego organizmu! Apeluję więc o rozwagę, pomimo dostępności leku bez recepty nie kupujcie go na własną rękę bez konsultacji z lekarzem, który przeanalizuje zażywane przez Was leki, występujące objawy chorobowe oraz przebyte oraz obecne schorzenia. Co prawda producent udostępnił narzędzie diagnostyczne, czyli ankietę która pozwoli Wam odpowiedzieć na pytanie czy możecie bezpiecznie i z powodzeniem go stosować, jednak nie jestem do niej przekonany.

Czy lek zastosowany w odpowiedniej dawce u zdrowej osoby może wykazywać działania niepożądane? MaxOn Active tabletki jak również inne leki zawierające sildenafil mogą nas niemile zaskoczyć. Skutki uboczne najczęściej obserwowane to ból głowy, zawroty głowy, zaczerwienienie twarzy, duszności czy zaburzenia widzenia oraz zmiany ciśnienia tętniczego. Jeśli miałeś lub masz jakiekolwiek problemy z ciśnieniem, pomyśl czy warto ryzykować utratę zdrowia kupując na własną rękę leki z sildenafilem. Nie bądź też zdziwiony jak zaczniesz widzieć na niebiesko, to nie żart, zjawisko spowodowane jest działaniem leku na enzymy w siatkówce oka.


W prywatnych wiadomościach dostaję dużo pytań czy istnieją skuteczne a nieposiadające skutków ubocznych sposoby na poprawę potencji? 

Prawdopodobnie TAK. Wystarczy jeśli zapytasz swojego farmaceutę lub lekarza. Aby ułatwić Ci poszukiwanie informacji o dostępnych na rynku suplementach i lekach na potencję bez recepty stworzyłem zestawienie – ranking Przejdź do rankingu uwzględniający m.in. skuteczność działania oraz bezpieczeństwo szczególnie u osób starszych. Serdecznie polecam przejrzeć, wyciągnąć wnioski i wybrać najlepszy dla siebie.

Opinie lekarzy o Maxon Active forum

Zapewne zastanawiacie się co o tego typu lekach dostępnych bez recepty sądzą lekarze. Ile ludzi tyle opinii i poglądów -najlepiej zapytać osobiście swojego lekarza. Jednak na pewno zainteresuje Cię artykuł o wymownym tytule „Eksperci: należy wycofać z rynku lek na zaburzenia erekcji bez recepty„, który ukazał się na łamach gazetaprawna.pl. (wypowiada się dr Andrzej Depko prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej)

MaxOn Active a alkohol

Współżyciu bardzo często towarzyszy alkohol. MaxOn Active doz zawierający sildenafil obniża ciśnienie tętnicze krwi, alkohol również – mamy do czynienia z interakcją. Czy alkohol jest bezwzględnie przeciwwskazany przy stosowaniu leku? Osobiście odradzam łączenie jakiegokolwiek leku z alkoholem. Dodatkowym powodem do odstawienia alkoholu na czas leczenia jest fakt, że jego spożycie bardzo często przyczynia się do czasowego zaburzenia erekcji. Pomyślałem jednak, że zapewne zainteresuje Was fragment charakterystyki produktu leczniczego leku zawierającego sildenafil:
„Syldenafil (50 mg) nie nasilał obniżającego ciśnienie krwi działania alkoholu u zdrowych ochotników, u których przeciętne największe stężenie alkoholu we krwi wynosiło 80 mg/dl (0.8 promila)„. 0.8 promila, symboliczna lampka wina?;)

Maxon Active czas działania?

Jak długo działa Maxon Activ (Sildenafil)? Lek zacznie działać po ok. 20 minutach po zażyciu, natomiast jego działanie powinno utrzymać się do ok 3-4 godzin. Oznacza to że tabletki z sildenafilem nawet po 3-4 godzinach po podaniu nadal mogą wywołać erekcję w odpowiedzi na pobudzenie seksualne.

Ciekawostka

Sok grejpfrutowy może powodować niewielkie zwiększenie stężenia leku w organizmie. Powszechnie traktuje się to jako niepożądaną interakcję. Hm… lek możemy kupić bez recepty tylko w najmniejszej dawce 25 mg, cena za 2 tabletki to ok 30 zł, w dzisiejszych czasach każdy szuka oszczędności, no wiec sam już nie wiem jak z tą interakcją…;)

MaxOn Active Opinie

A Jakie są wasze opinie o MaxOn Active tabletki ? Moją opinie już poznaliście, czekam na komentarze na mini forum! forum makson aktiv, maxon aktiw, maks on aktiw, MAXON ACTIVE CENA

Reklama: eron

apteka warszawa apteka kielce kraków katowice łódź poznań gdańsk sosnowiec bytom apteka wrocław Kielce, Rzeszów, Gliwice, Olsztyn, Bielsko-Biała, Bytom, Zabrze, Rybnik, Ruda Śląska, Zielona Góra, Tychy, Gorzów Wielkopolski, Dąbrowa Górnicza, Płock, Elbląg, Opole, Wałbrzych, Włocławek, Tarnów, Chorzów, Koszalin, Kalisz, Legnica apteka Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Katowice, Białystok, Gdynia, Częstochowa, Radom, Sosnowiec, Toruń

46 odpowiedzi do artykułu “MaxOn Active Opinie, forum

  1. Tomek

    Skusiłem się na maxon activ, kupiłem w aptece 2 tabletki za 29 zł. Kupiłem bardziej w charakterze eksperymentalnym niż nagłej potrzeby. Jestem lekko po 50-tce, moja sprawność jest w normie jednak moim celem było zdecydowane wydłużenie czasu owej sprawności, tak jak to było za czasów młodości;) Zażyłem 2 tabletki na ok 40 minut przed, jednak nie zaobserwowałem specjalnej różnicy a dodatkowo dostałem niezłych wypieków na twarzy. Tabletek nie konsultowałem z żoną bo to wstydliwy temat, ale wydaje mi się że ona zorientowała sie, że coś brałem. Trochę wstyd. Więcej razy nie skorzystam z tego leku…

    1. Witek

      Z tego co piszesz trochę strach na własną rękę brać taki silny lek, który nie wiadomo czy pomoże. Ja stawiam na bezpieczne suplementy, zażywam je regularnie i nie narzekam w wieku 42 lat

    2. Tomek

      A jakie suplementy stosujesz Witek jeśli można wiedzieć? Ja zażywałem permen kig przez miesiąc i też nic nie pomogło…

    3. Witek

      Permen to dziadostwo, też to przerabiałem. Ja regularnie zażywam Vigrax, kupuję go w internecie. Zgadzam się z autorem bloga, że jest to bardzo dobra i bezpieczna alternatywa dla leków z sildenafilem. Pozdrawiam i życzę wszystkim czytelnikom powodzenia z leczeniem tej przykrej dolegliwości

  2. Anika

    JA rozumiem, że to nowość bez recepty ale cena naprawdę powala! 30 zł za jednorazową dawkę albo nawet pół dawki ? Przecież wystarczy poprosić lekarza i dostaniemy tego typu tabl za 15 zł za 8 tabl.. a ile bezpieczniej

    1. Anonimowy

      ha, to nie taka prosta sprawa – poprosiłem ostatnio lekarza pierwszego kontaktu o receptę, a ten wystawił mi skierowanie do urologa.

    2. Anonimowy

      Skoro lekarz pierwszego kontaktu nie chce wziąć odpowiedzialności za przepisanie leku z sildenafilem to zastanówcie się jakie ryzyko niesie stosowanie Maxona z sildenafilem na własną rękę…

  3. Anonimowy

    Dla mnie z kolei okazał się zbawienny. Od dwóch miesięcy mam młodsza dziewczynę jesli tak mogę ja nazwać. Rozszedlem sie z żona kilka lat temu i chyba potrzebowałem nowości. Gorzej ze juz na samym poczatku okazało sie ze nie daje rady w łożku. Rany… Jaki wstyd…Myślałem ze to taki zastój po latach bez rozruchu, ale to sie utrzymywało wiec zdecydowałem sie ze cos wezmę. W końcu, podobno wielu facetów po 40 sie wspomaga. Wziąłem maxon i czułem sie jak nowo narodzony. Wiem ze to głupio brzmi ale tak jest, odzyskałem ochotę na seks, mam nawet większy apetyt 🙂

    1. Anonimowy

      Piszesz pierdoły…. to nie jest lek, to jest "produkt leczniczy" a więc nikt nie ponosi odpowiedzialności karnej…. ani jakiejkolwiek innej. Jest bez recepty… bo chodzi o kasę i tylko kasę…. tak jak permeny… braverany i inne wyciągi z "kurzego gówna"… Jesteście frajerami, którzy przynoszą kasę….podobnie jak klimea…. czy iladiany… oraz szampony w czarnej czy srebnej tubce…. na porost włosów… Ja osobiście polecam wam głowy śledzi… jak w tym kawale 20zł za trzy głowy.. a po zjedzeniu jednej facet zrozumiał iż za 20 zeta, miałby dwa kilo śledzi z głowami….. pozdrawiam i niech was "dymają" dalej… w reklamowym wirze…

      1. 50-latek

        nie żartuj sobie,maxon jest zajebisty.teraz biorę pół tabletki w potrzebie tzn przekrajam nożem-też działa choć troszkę oszałamia

  4. Kazimierz

    Ja wziąłem 2 tabletki maxon active na raz, zrobiło mi się duszno i słabo…ze stosunku nici, pieniądze wyrzucone w błoto. Może i lek pomaga ale przed zażyciem koniecznie do lekarza trzeba żeby nie było takich niespodzianek jak u mnie. Chyba wrócę to tych tabletek Vigrax o których Pan wspomniał, rok temu kupiłem je przez internet i przyznam że przy regularnym stosowaniu w wieku 49 lat potrafiłem kochać się z żoną 3-4 razy w tygodniu.

  5. Gregori

    Stosowałem maxona kilka razy… erekcja mocniejsza ale i tak za krótko zdecydowanie. Może 2 tabletki to za mało? Boje się jednak więcej gdyż mam lekkie kłopoty z ciśnieniem. Tak jak Pan wspomniał warto zastanowić się nad suplementami typu vigrax czy braveran z argininą…stosowane regularnie dają niezłego kopa i są dużo bezpieczniejsze.

  6. Anonimowy

    Cudów nie oczekiwałem po maxonie ale muszę przyznać że i tak długo mnie trzymał, spróbowałem z ciekawości, pewnie jak większość facetów ale dostałem przysłowiowego kopa, partnerka też była uradowana w sumie udany seks i noc więc jest nieźle.

  7. Anonimowy

    dla mnie to bardzo dobry lek. brałem już kiedyś viagre po konsultacji z lekarzem wiec bez wahania kupiłem maxona. biorę go doraźnie, gdy planujemy z parnerką jakiś dłuższy wieczór, to po to by dłuzej utrzymać erekcje bo z tym jest u mnie rożnie. bardzo skuteczny, po pół h moge działać.

    1. PiotrD

      Takie podejście popieram. Zastosowanie leki po konsultacji z lekarzem to świetna droga do powodzenia terapii. Ja jednak jako mgr farm swoim pacjentom na poczatku swojej przygody z leczeniem polecam sprawdzone suplementy z argininą mièdzy innymi gdyż są bezpieczniejsze. Kiedy nie pomagają odsyłam do lekarza …maxon active bez recepty to dla mnie nieporozumienie

  8. Unknown

    A jeśli problem się powtarza ale w wieku 27 lat, jeśli chwile jest dobrze i nawet nie zdąży dojść do niczego to co jest skuteczne w tego typu zaburzeniach? Czy stosowanie MAXONu może podnieść te siły? Czy stanie na wysokości zadania, przez to rozstałem się z kobietą. Jest ktoś w stanie odpowiedzieć? Najlepiej jak by to byłe lekarz medycyny. Pozdrawiam.

  9. Anonimowy

    A jeśli problem się pojawia w wieku 27 lat, jeśli nie może stanąć na wysokości zadania, to czy ten środek może pomóc, a może inny? Nie wiem co ja mam zrobić z tym skoro chwile jest dobrze a nawet nie dochodzi do niczego, przez to rozstałem się z kobietą. Jest ktoś stanie odpowiedzieć mi na to pytanie? Najlepiej jak by odpowiedział jakiś lekarz medycyny. Ja już sam nic nie wiem Pozdrawiam.

  10. Anonimowy

    Mi rowniez on bardzo pomogl. Przez swoja impotencje zacząłem miec niezle porblemy w związku, żona chciała odejść, mówila ze ja zdradzam dlatego nie chce sie z niąkochać a ja po prostu wiedzialem ze zawiode. Stwierdzilem ze maxon to bedzie moja ostatnia deska ratunku, sporobowalem i nie zaluje. Bardzo skuteczny lek.

  11. Anonimowy

    A jak wygląda z czułością narządu? Czy poza tym, że utrzymuje erekcję, wspiera też dłuższy stosunek? Nie ukrywam, że nic mi po tym, że będzie stał, skoro szybko dojdę i powietrze zejdzie..

  12. Tomasz

    Ja mam ostatnio gorszy czas w pracy co przekłada mi się na sytuacje z żona w łóżku. W pracy non stop na wysokich obrotach. Wieczorem z żoną ciężko jest działać. Musze spróbować tego leku, zobaczę co się wydarzy, dużo nie kosztuje także spoko nie będzie żalu jakby to była lipa.

  13. Anonimowy

    Mam pytanie jak wyglądają te tabletki? Można je dzielić na pół? chciałbym spróbować jakąś minimalną dawkę i te 12,5mg by było ok. Wydłużają stosunek czy tylko stawiają?

  14. Anonimowy

    Testowałem i powiem tak – jest dobrze ale tak na 4z miusem, tabletek raczej nie ma sensu dzielić, dawka jest taka powiem średnia daje kopa ale chwilowego. Lepsze o wiele sa leki na receptę – raz dostałem na probe prawdziwy lek 100mg , posielilem na pół i powiem tak, lepsze to niż maxon i dłużej kopało, skutki uboczne sa ale nie takie złe.
    Po maxonie skutki uboczne sa takie ze dostaje sie tak jakby wzrostu ciśnienia i wypiekow , dziwne to jest bo na 2 razy mocniejszym leku ala viagra raczej nie było to tak zauazalne.
    Podejrzewam ze do maxxona dają jeszcze jakiś syf chemiczny do uzupelania skladu – tj aby miało co sie złozyc na tą mini tabletkę.

  15. Anonimowy

    Ja raczej większych problemów z erekcją nie mam, tzn jak trzeba to żołnierz stoi na baczność 🙂 niestety z reguły bzykanko trwa kilka min zaledwie i potem jest problem z "regeneracją" i baaaardzo długo trzeba żeby zrobić powtórkę więc z reguły kończy się na jednym szybkim numerku 🙁
    Właśnie dlatego zastanawiam się czy nie zastosować jakiegoś wspomagacza… Co sądzicie?

  16. Zorro adamowski

    Stosuje maxon od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony w zasadzie potrzebowałem go z uwagi na stres jaki towarzyszył zbliżeniom bo partnerka to nie zona 🙂 pierwszy raz zastosowałem pól tabletki było to dla mnie bardzo dużo .Obecnie dziele tabletkę na 4 części jest w zupełności wystarczająca dawka .Z obserwacji to zauważyłem ze pojawiły się nocne wzwody jak u chłopaków nastoletnich co cieszy bardzo .Stosuje te 1/4 tabletki nie rzadko klika razy w tyg czasami 4 razy z rzędu co dzień co daje finalnie 1 tabletkę na tydzień .Jest rewelacyjnie zastanawiam się tylko a wręcz się obawiam czy to nie odbije się na zdrowiu za kilka lat czy np nie objawi się jakimś problemami sercowymi czy jakimś nowotworem układu pokarmowego bo zauważyłem np ze nie raz po zastosowaniu leku czuje małe nudności .A i z obserwacji to jeszcze jedno zauważyłem ze po leku mam większą ochotę na seks nie koniecznie w momencie podniecenia .Pozdrawiam wszystkich użytkowników ja uważam ze warto .Dla info mam 49 lat

    1. drrPawlicki

      Pytasz czy nie odbije się regularne stosowanie tego leku na Twoim zdrowiu? Stosowanie bez konsultacji leków z sildenafilem może być niebezpieczne dla Twojego zdrowia! Biegiem do lekarza!
      Uparliście się wszyscy na ten sildenafil bez recepty/bez kontroli jakby nie było skutecznych supli jak Vigrax czy choćby nawet totalnie nieekonomiczny Braveran

  17. marionetka

    Każdy facet jest inny i pewnie na każdego co innego zadziała, ale na mojego maxon aktiv zadziałał, oczywiście trochę wysiłku z naszej strony bo bez tego ani rusz. Ostatnio ograniczył fajki bo palił jak smok i w dodatku pracował zdecydowanie za dużo i przy dzieciach nie mieliśmy dużo czasu dla siebie, ale z czasem trzeba było coś na to poradzić, bo niepotrzebne spięcia między nami nie były potrzebne.

  18. Bea & Toto

    Lek jest nic nie wart. Zero efektu i dzialania!!!!! Szkoda pieniedzy i czasu. Wielkie oszustwo. Chcielismy sprobowac z moim facetem. Ciekawosc jak to bedzie po. On nie ma problemow z erekcja. A po tym leku bylo gorzej jak bez. Porazka!!!!

    1. Czesio

      W ulotce wyraźnie pisze, że nie należy tego stosować, jak się nie ma problemów.
      Twój facet zastosował, mimo, że nie powinien i jeszcze ma pretensje, żenada.

  19. Alex

    Hejka panowie,

    ostatnio moja żona ,w „trakcie” dłuższego niż zwykle stosunku, stwierdziła: „co ty jakąś Viagrę wziąłeś?”…A nic nie brałem…taki był dzień/noc, że było znacznie lepiej niż zwykle…i to zauważyła….Normalnie od razu samozadowolenie z mojej strony wzrosło…Czyli jednak się da.

    A tak apropos…to mam zamiar spróbować kiedyś coś wziąć w ramach (s)eksperymentu.
    Zdam relacje.

    Alex – lat 50

  20. Pingback: Mensil - opinie (nowy lek zawierający sildenafil!)

  21. stefan

    Mimo, ze nie mam problemow z sama erekcja postanowiłem spróbować, żeby szybciej byc sprawnym na powtorke😉 działanie rewelacyjne, bylem gotowy na kolejny raz i kolejny😉 kilka godzin udanego sexu, pewnie bez tez byłoby ok ale zajeloby to więcej czasu. Skutki uboczne były ale po wszystkim, pod sam koniec działania leku, potężny bol głowy i skok ciśnienia (podobno obniża) ale da sie przezyc😉 Waro uzyc od czasu do czasu nawet jak nie ma sie problemow😁

  22. bolo

    Kupiłem maxon ale po tym wszystkim co czytam już sam nie wiem czy go wziąść. ..mam 42 lata i spieprzylem sprawę z zajebista laska w łóżku .a dziś rano stał mi przez 30 min. Może faktycznie to strach przed porazka

  23. masim

    teraz tez już są opakownaia z 4 tabletkami, większe. No nie wiem ja jetsem zadowolony, mi sie opłaca, teraz staję na wysokości zadania, kobieta zadowolona, ja też. Lepsze jets zażywanie leków niż innych suplementów.

    1. Adrian-pharmi

      @masim pamiętaj że wypuszczenie sildenafilu bez recepty to próba (Polska jako jeden z nielicznych krajów zezwala na to obecnie…). Jakie przyniesie skutki masowe zażywanie sildenafilu bez kontroli lekarza? Dowiemy się za kilka lub kilkanaście lat… na pewno zwiększanie ilosci tabl. w opakowaniu nie pomaga w rozwiązaniu potencjalnych problemów.
      A próbowałeś zmienić dietę, wprowadzić jakiś dobry suplement z l-argininą, przerzucić się na zdrowszy tryb?( np. sport, odpoczynek). Uwierz, że w większości przypadków nie potrzeba poważnej farmakoterapii 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.